Poslanstvo in vizija lekarne
Prepoznani smo kot prvi in najbolj dostopen partner uporabnikom zdravstvenih storitev.
Poleg izdelkov uporabnikom nudimo kakovostne lekarniške storitve ter gradimo na zaupanju in strokovnosti.
Z znanjem in kakovostnim izvajanjem osebne lekarniške obravnave smo ključni partner uporabnikom pri ohranjanju
zdravja ter učinkovitega, varnega in kakovostnega zdravljenja z zdravili.
Zaposleni in njihovo znanje odločajo o konkurenčnosti in odličnosti zavoda.
Z znanjem in pristopom zagotavljamo ustanovam in posameznikom farmakoterapevtsko
in farmakoekonomsko optimalno uporabo zdravil.
Razvijamo partnerske odnose z ustanoviteljem, zavarovalnicami
in drugimi deležniki za uresničevanje poslanstva Lekarne Kočevje.
Napredek in rast dosegamo z neprestanim izboljševanjem procesov vodenja kakovosti, z razvojem politik in strategij,
z upravljanjem virov in procesov, s partnerskim sodelovanjem in z razvojem zaposlenih.
Poslovno odličnost razumemo kot umetnost ustvarjanja zadovoljnih kupcev, kompetentnih in zadovoljnih zaposlenih,
hkrati pa je to naša veščina spodbujanja družbene odgovornosti.
Politika kakovosti
- stalen proces izboljšav sistema vodenja kakovosti,
- upoštevanje zahtev in pričakovanj uporabnikov storitev,
- nenehno izboljševanje naših storitev,
- stalna skrb za varovanje in ohranjanje zdravja,
- stalno posodabljanje opreme in procesov ter upoštevanje zakonskih zahtev,
- ohranjanje kakovostnega sistema varnosti in zdravja pri delu za preprečevanje poškodb in zdravstvenih okvar,
- stalno izboljševanje komunikacij,
- posvetovanje in sodelovanje z zaposlenimi.
Magdalena Petković, mag.farm., direktorica